Wybory prezesa

Kadencja obecnej Rady Klubu powoli dobiega końca, dlatego w najbliższym czasie zostaną przeprowadzone wybory. W tym roku wybory Prezesa Klubu odbędą się 8 listopada (środa) o godz. 18:30 w sali nr 162 WEiTI.

Wzorem poprzednich lat, kandydatów na Prezesa można zgłaszać poprzez listę dostępną elektronicznie, która następnie w dniu wyborów zostanie wydrukowana i powieszona w pokoju klubowym. Osoby wpisane na tę listę wyrażają zgodę na kandydowanie w wyborach poprzez złożenie na niej swojego podpisu. Lista kandydatów na Prezesa dostępna jest tutaj: https://docs.google.com/document/d/1MuoQjvNCwV8AxMp923SdmPHBR1xsJaL9KRDLWVXWk5M/

Przypominamy, że czynne prawo wyborcze posiadają:
– honorowi członkowie Klubu (otrzymali brązową plakietkę),
– członkowie Klubu, którzy w ciągu ostatniego roku zorganizowali przynajmniej jedną imprezę klubową,
– członkowie Klubu sprawujący funkcję kierownika Chatki w ciągu ostatniego roku,
– członkowie Rady Klubu,
o ile zapłacili składkę członkowską za ostatni rok.
Bierne prawo wyborcze natomiast posiadają wszyscy członkowie Klubu, którzy opłacili składkę za ostatni rok.

SKŁADKI CZŁONKOWSKIE:
Wysokość składki członkowskiej wynosi 40 zł.
Osoby, które zapłaciły składkę członkowską w tym roku, tj. od 1.01.2023 r. (np. przy okazji Złazu Wiosennego), mają opłaconą składkę na rok 2023.

Dane konta klubowego:
AKADEMICKI KLUB TURYSTYCZNY MALUCH
47 1240 1037 1111 0010 9902 4290

W tytule koniecznie proszę wpisać: „Składka członkowska”.
Jeśli przelew jest wykonywany za kilka osób, należy wpisać dane tych osób do tytułu przelewu.

Na wybory oczywiście są zaproszeni wszyscy członkowie i sympatycy Klubu, także ci, którzy nie mają prawa głosu, ale chcieliby poznać programy wyborcze kandydatów i wziąć udział w debacie.

Przy okazji informujemy, że Złaz Jesienny odbędzie się 23 listopada (czwartek). Podczas niego m.in. zostaną wybrani pozostali członkowie Rady Klubu oraz członkowie Komisji Rewizyjnej.