Wybory prezesa

czwartek 13.11.2025 o godz. 18:30 na wydziale WEiTI PW odbędą się wybory Prezesa Klubu, a 2 tygodnie później, we wtorek 25.11.2025, o 18:15 Złaz Jesienny (numery sal zostaną podane w późniejszym terminie).

Kandydatów na Prezesa można zgłaszać poprzez listę dostępną elektronicznie, która następnie w dniu wyborów zostanie wydrukowana i powieszona w pokoju klubowym. Osoby wpisane na tę listę wyrażają zgodę na kandydowanie w wyborach poprzez złożenie na niej swojego podpisu. Lista kandydatów na Prezesa dostępna jest tutaj: https://docs.google.com/document/d/15z0QPiTHk-c_mKG5Hc34GgeoM1HMUV6xCQOotlIV41k/edit?usp=sharing

Przypominamy, że czynne prawo wyborcze posiadają:
– honorowi członkowie Klubu (otrzymali brązową plakietkę),
– członkowie Klubu, którzy w ciągu ostatniego roku zorganizowali przynajmniej jedną imprezę klubową,
– członkowie Klubu sprawujący funkcję kierownika Chatki w ciągu ostatniego roku,
– członkowie Rady Klubu,
o ile zapłacili składkę członkowską za ostatni rok.
Bierne prawo wyborcze natomiast posiadają wszyscy członkowie Klubu, którzy opłacili składkę za ostatni rok.

SKŁADKI CZŁONKOWSKIE:
Wysokość składki członkowskiej wynosi minimum 60 zł.
Osoby, które zapłaciły składkę członkowską w tym roku, tj. od 1.01.2025 r. (np. przy okazji Złazu Wiosennego), mają opłaconą składkę na rok 2025.

Dane konta klubowego:
AKADEMICKI KLUB TURYSTYCZNY MALUCH
47 1240 1037 1111 0010 9902 4290

W tytule koniecznie proszę wpisać: „Składka członkowska”.
Jeśli przelew jest wykonywany za kilka osób, należy wpisać dane tych osób do tytułu przelewu.

Na wybory zaproszeni są wszyscy chcący poznać programy kandydatów lub wziąć udział w debacie, nie tylko osoby z prawem głosu.

Więcej informacji dotyczących wyborów można znaleźć w statucie i ordynacji wyborczej Klubu: https://maluch.elka.pw.edu.pl/linki/